Gebruiker is koning: Google laat SEO experts definitie “paid links” bepalen

6 February, 2008

in Vindbaarheid (SEO)

Google laat haar eigen bezoekers het echte werk verzetten. Al een tijdje is er een discussie over wat nu precies een paid link is. Wiep vond het antwoord in Google. SEO expert Aaron Wall is de definitiegever van een paid link. En het werkt nog steeds als je zoekt op "what is a paid link".

Eens kijken of het in die definitie toegestaan is om paid link te verstoppen in de gratis tellers die gebruikers op hun website zetten om bezoekers bij te houden. De handtekening van deze paid link is nu open en bloot maar het systeem is veelbelovend. Google als Don Quichote tegen de windmolens.

Blijf op de hoogte

Vond je deze informatie interessant, zorg dan dat je het laatste nieuws en de beste kortingen via onze nieuwsbrief ontvangt. Schrijf je nu in >>>

Je kan je natuurlijk ook op onze RSS feed inschrijven en het nieuws volgen via je eigen RSS Reader.

{ 0 reacties }

Previous post:

Next post: